Lokalizace chatbotu e-shopu světového výrobce fotoaparátů do 9 jazyků
K automatické komunikaci s návštěvníky eshopů se dnes stále častěji používá chatbot.
Spolu s týmem překladatelů jsme připravili lokalizaci chatbotu pro e-shop jednoho ze světových výrobců fotoaparátů. Úloha to přitom vůbec nebyla jednoduchá.
Výsledkem práce našich překladatelů ale byla profesionální lokalizace chatbotu z angličtiny do češtiny, němčiny, francouzštiny, dánštiny, finštiny, švédštiny, holandštiny, portugalštiny a také polštiny.
A proč je právě lokalizace chatbotu tak důležitá?
Každý, kdo chce s e-shopem expandovat do zahraničí, by se měl připravit na překonání jazykové bariéry.
Pokud chcete uspět, je nezbytné, abyste návštěvníkům e-shopu promlouvali prostřednictvím chatbotu jazykem, kterému rozumí.
V tomto směru se vyplatí oslovit profesionály, kteří mají s překlady a lokalizacemi zkušenosti, protože rodilý mluvčí rychle pozná i drobné nedokonalosti či slova, která nezapadají do kontextu.
Na expanzi se tedy vyplatí připravit zejména po jazykové stránce, protože právě ta může být pro váš úspěch klíčová.